czwartek, 8 marca 2012

Tag : DZIEŃ KOBIET .

Dzisiaj Dzień Kobiet , dla singielek - jeden z najbardziej dołujących dni w roku  , a dla tych dziewczyn , które są w związku jeden z najlepszych dni w roku . 
Także :  Najlepszego dziewczyny ! : D
Osobiście miałam mieszane uczucia , co do dzisiejszego dnia . Zapowiadał się ciekawie , jednak w szkole okropnie się czułam , w ogóle się nie mogłam skupić , no i oczywiście zawiodłam się na pewnej osobie . Na dodatek , gdy poszłam do pielęgniarki , okazało się  , że mam bardzo osłabiony organizm i mam tylko 34 , 4 temperatury ciała , chociaż byłam przekonana  , że mam gorączkę . 
Ogólnie to nie wiem , czy ktoś z moich znajomych czyta tego bloga , ale jeśli tak to chciałabym bardzo podziękować : Patrycji , Natalii , Oliwi , Kubie , Nadji i Adamowi za zdecydowane poprawienie mojego humoru w szkole , jak i na gadu . Co ja bym bez Was zrobiła ? 

_______
Widać , że trochę się rozpisałam , ale trudno . 
W dzisiejszym poście chciałabym dodać kilka modowych inspiracji ze strony loveit.pl . 
 Podoba się ? : D 
A na koniec , moja i Patrycji ukochana piosenka  <3.
Dominika .


2 komentarze:

napewno się odwdzięczę : )