niedziela, 12 lutego 2012

Whitney Houston [*]

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić zmarłej piosenkarce Whitney Houston . [ * ] 
O jej śmierci dowiedziałam się , gdy włączyłam radio Rmf fm i szczerze to łzy mi ciekły po policzku , słysząc to . 
Whitney Houston była nie tylko piosenkarką , ale także aktorką , producentką filmową, aranżerką i modelką . 
W latach 80-dziestątych XX wieku była pierwszą afroamerykańską piosenkarką , która regularnie pojawiała się na stacji MTV , gdy na topie był rock w wykonaniu ,, białych ludzi '' . Jej pierwszy album stał się najlepiej sprzedającym się debiutanckim albumem solowym artystki w historii . 
Piosenkarka kontynuowała swoją karierę w latach 90. w Hollywood grając w filmie Bodyguard .
Jej singiel ,, I will always love you '' stał się najlepiej zarabiającym kobiecym singlem . 
U szczytu swojej sławy poślubiła piosenkarza Boby'ego Browna ,z którym miała córkę .Podczas trwania małżeństwa krążyły pogłoski , iż piosenkarka zaczęła brać narkotyki . Te plotki doprowadziły do rozwodu małżeństwa ,  tuż po tym jak Houston zakończyła z sukcesem leczenie odwykowe  .
W 2009 roku piosenkarka wydała album " I Look To You " i powróciła na scenę . Pod koniec roku ruszyła w trasę koncertową promując tę płytę .
Zmarła dziś, 12 lutego 2012 roku około północy czasu polskiego . [ * ]  .
Dominika . 

1 komentarz:

  1. Bardzo ją lubiłem :) [*]
    Super blog, dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )