czwartek, 1 marca 2012

MOJE ZAINTERESOWANIA & NOWOŚCI W RESERVED

HEJ! Spora nieobecność, ostatnie posty dodawała Dominika, ale dzisiaj ja przyszłam do was z  postem.
Chciałabym wam najpierw napisać o moich zainteresowaniach :

- MODA! - tak naprawdę od niedawna (pół roku), przez to,że namolnie siedziałam na internecie, oglądałam wiele nowości, pokazy mody, sklepy..
-KOSMETYKI - WIELBIĘ! a kto nie? :) Od kremów po błyszczyki.
- BIEGANIE (dziewczyny zaczyna się sezon!) - W zeszłym roku trenowałam lekkoatletykę, trochę zatęskniłam, jestem w beznadziejnej formie, ale już w sobotni ranek zamierzam biegać i wyrobić od nowa kondycję.
- ANALIZOWANIE MAGAZYNÓW - JOY, GLAMOUR, COSMOPOLITAN, INSTYLE... Nienawidzę magazynów typu 'BRAVO' :) JUŻ NIE!
- BIŻUTERIA - Co myślicie o tym abym raz wam pokazała moje wyroby? Robię sama. I myślałam, że zorganizuję konkurs. :)

Odwiedzając RESERVED napadłam na nową kolekcję. - www.reserved.com

 oczywiście te do siebie nie pasują chciałam tylko wam zaprezentować przykłady!
17 MARCA JADĘ NA ZAKUPY A WIĘC POSTARAM TAKŻE ZAKUPIĆ MATERIAŁY NA KONKURS.

Mam nadzieję,że pojawią się komentarze, chociaż po mojej wieeelkiej nieobecności!

2 komentarze:

  1. HEJ :*
    mam małą prośbę, ponieważ zmieniłam bloga, wiec jeśli masz ochotę to obserwuj teraz http://noeele.blogspot.com/ Ja się tym samym odwdzięczę z drugiego konta :* Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )