poniedziałek, 14 maja 2012

Mały haul z rossmana.

Hej! Z góry przepraszam za moją nieobecność, ale zbliża się koniec roku, przez co przydałoby się oceny poprawić, a jakby tego było mało, to niemalże codziennie mam jakąś kartkówkę lub sprawdzian.

Dzisiejszy post będzie dotyczył Haulu z rossmana ( z dziś ). Nie obkupiłam się zbytnio, gdyż wydałam ok. 35 zł, ale zawsze coś.
 Zaopatrzyłam się  w cienie do powiek z Lovely, nie ukrywam, że od razu wpadły mi w oko,jednak wątpię bym używała ich na codzień do szkoły. Ale zbliża się wesele mojego kuzyna, wakacje, więc nowe cienie muszą być!
Kolejnym produktem jest All in 1 marki Nivea z serii pure efect. Jest to maseczka+żel+peeling w jednym. Byłam zmuszona do kupienia tego,gdyż poprzedni bardzo podobny produkt marki Under 20 , o którym wspominałam kiedyś  w poście jest na wykończeniu . Z czystej ciekawości zrobiłam sobie maseczkę z tego oto,żelu ( o ile tak to  można nazwać ) i bardzo mi się podoba! Jest lepsza niż ta z Under 20, gdyż ma mniej tych niebieskich drobinek(zapomniałam nazwy;)) i bardzo fajnie wygładza i nawilża cerę. Polecam!
Dodatkowo kupiłam lakier do paznokci, bodajże z Miss Sporty, z przeceny o jakiś 1 zł.(ale ważne że chociaż coś!). W kolorze mięty-pistacji. Coś pomiędzy tym. Mam nadzieję,że się sprawdzi. ; )
Wzięłam też puder antybakteryjny Synergen nr 2. Prawdę mówiąc miałam zamiar kupić ten z Miss Sporty, jednak wczoraj przeglądając kanały użytkowniczek youtube zauważyłam, że wiele z nich ma ten sam puder i go poleca, więc postanowiłam zaryzykować, i jest Ok. Bałam się, że przy mojej dość jasnej karnacji będzie wyglądał sztucznie, jednak idealnie się ''wchłania'' w cerę.

I na koniec, zwyczajne mydło Nivea milk za około 1,50 zł. Polecam! Często sprawdza się lepiej niż tonik. Codziennie przemywam tym mydłem twarz i jestem bardzo zadowolona.

To by było na koniec. Mam nadzieję,że notka Wam się podobała ,bo obawiam się,że wkrótce będę zmuszona usunąć tego bloga ze względu na niską oglądalność i totalny brak komentarzy.. ;(
Ludzie, pomóżcie . Udowodnijcie , że jesteście , czytacie . Jeśli się wam nie podoba, to po prostu piszcie, wyrażajcie swoje opinie ! ;)
Dominika.;)

2 komentarze:

  1. Czytam! ♥ I baardzo lubię twojego bloga i chętnie oglądam wszystkie notatki, a nie komentuję, bo jak chcę włączyć "komentarze", to wszystko zaczyna mi się od początku ładować, i nie załaduje się. Ale chętnie czytam i nie przejmuj się małą ilością komentarzy ;) Lepiej zobacz statystykę! Na pewno będzie lepsza ;) A mogłabym prosić o recenzję mydła? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. ;)
      Miło to usłyszeć od kogokolwiek.
      + Recenzję mydła postaram się dodać za jakąś godzinkę,dobrze?
      Użyję go zaraz,gdy będę oczyszczała twarz,więc będę mogła zdać relacje na żywca ;)

      Usuń

napewno się odwdzięczę : )