sobota, 29 września 2012

no, please..

Hej! ;)
Na początku tego postu, chciałabym powiadomić wszystkie czytelniczki, aby czym prędzej ruszyły do ... Pepco. Czemu? Otóż wczoraj tuż po szkole wybrałam się z koleżanką do miasta, ponieważ musiałam kupić materiały na kartkę dla rodziców.., ale mniejsza. Sama nie wiem czemu, zaszłam do Pepco, ponieważ sądziłam, że może znajdę tam jakieś ozdoby itp. Wychodząc ze sklepu, naprzeciwko kasy był mały regał, a na nim.. śmiesznie tanie kosmetyki. I to nie były jakieś ,,nieznane marki", wręcz przeciwnie- lakiery, błyszczyki, cienie, a to wszystko z firm: Rimmel, Astor, NYC, Revlon, Miss Sporty i kilka kosmetyków z Manhattanu. Co prawda większość rzeczy była już "przebrana", ale zostało wiele lakierów, kilkanaście cieni NYC i błyszczyki i pojedyncze kosmetyki np. puder. Ceny od 5 do 15 zł. Początkowo wydawało mi się to niemożliwe, gdyż większość kosmetyków była -50% w porównaniu z ceną w drogerii, jednakże spytałam się kasjerki, czy coś jest z nimi nie tak, a okazało się,że są w normalnym stanie! ;o
Moim łupem padł błyszczyk z Miss Sporty oraz cienie z NYC, które kupiłam dla mamy z okazji imienin ..:)

A tak poza tym, to oficjalnie stwierdzam iż mam dość szkoły! ;c
W przyszłym tygodniu mam .. 3 prace klasowe ( w tym z matmy i informatyki, której szczerze nienawidzę ). Ponadto dziś, w sobotę, musiałam iść do szkoły, jednakże nie powinnam była narzekać, bo w związku z tym w listopadzie będę miała 4 dni ,,długiego weekendu" ;))
Dziś po powrocie ze szkoły postanowiłam wreszcie zrobić porządek w moim pokoju i po wysprzątaniu dwóch szuflad w biurku nazbierałam.. 2 worki makulatury i pół worka plastików ;o.
Niewiarygodne jest to, jakim cudem to się zmieściło..;o Ale jestem dumna, że wreszcie zrobiłam to, na co ,,nie miałam czasu w wakacje" i .. zaczęłam robić ,,collage" na moim regale, a właściwie na "ścianie regału".
Jestem z siebie tak bardzo dumna, że postanowiłam, że muszę pokazać wam rezultaty mojej  ciężkiej pracy. ( CAŁY POKÓJ NIE JEST UCHWYCONY, PONIEWAŻ GÓRNE ŚWIATŁO MI SIĘ ZEPSUŁO I MUSZĘ ZADOWOLIĆ SIĘ LAMPĄ, KTÓRA NIE RÓWNOMIERNIE NIE OŚWIETLA MOJEGO POKOJU, PRZEZ CO UCHWYCIŁAM TYLKO 3 ZDJĘCIA ;) )
+ sorry za jakość ;*







Jutro postaram się dodać post z trendami jesień-zima, gdyż zauważyłam, że na blogu o modzie głównie opowiadam Wam urzekające historie z mojego życia..
Miłego wieczoru miśki,
                                                                                                                                      Dominika.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napewno się odwdzięczę : )