sobota, 8 września 2012

powrót do szkoły..

Hej!
Dzisiejszym tematem postu będzie trochę o szkole oraz o pierwszym tygodniu..

Ogólnie to zacznę od tego, że w dniu rozpoczęcia roku wstawałam parę razy, gdyż ciężko mi było i jest do dziś przestawić się na budzenie o 6:40 i tak naprawdę wstałam ponad pół godziny później, przez co ledwo co się wyrobiłam ;).
O dziwo obyło się bez jakichkolwiek wpadek na tej całej uroczystości, z czego się cieszę, ponieważ jestem takim zajebistym człowiekiem, który zawsze poniża się w miejscu publicznym ;).

Powrót do zajęć, prac domowych itp. zajął mi niespełna 2 dni, jednakże wciąż stękam, widząc w kalendarzu, że rok szkolny rozpoczął już się, a mnie czeka 10 miesięcy przepełnionych nauką, za którą zbytnio nie przepadam, a niestety w 2 klasie gim. czeka mnie zap*erdalanie z nauką, pogoń za lepszą średnią oraz projekty..

Poza tym, postanowiłam uczyć się na bieżąco,choć wiem, że w moim wypadku to nierealne, ale każdy ma prawo do własnych marzeń, prawda? ;) I pragnę napisać próbne testy pod koniec 1 sem. jak najlepiej..


______
A tak w skrócie z dzisiejszego dnia- nudziło mi się, nawet bardzo i zrobiłam wreszcie porządek z butami oraz ubraniami i szczerze powiedziawszy, zdałam sobie sprawę, że mam dwa razy więcej ubrań i butów niż sądziłam, ale ćśś.;)








miłego wieczoru Miśki ,
Dominika.

Ah, jeszcze jedno. Zapomniałam dodać, że teraz postaram się dodawać posty w tygodniu( o ile znajdę czas ) oraz obowiązkowo w weekendy ( chyba że nie będę miała pomysłu, gdyż co raz bardziej mi ich brakuje, zatem 
JEŚLI MASZ POMYSŁ, O CZYM MA BYĆ NOWY POST- NAPISZ W KOMENTARZU ;)

2 komentarze:

  1. Tak...2 gim,to masakra, też się strasznie obawiam i chce wypaść jak najlepiej ale pewnie skończy się na gdybaniach. O, a myślałam,że to tylko ja poniżam się w miejscach publicznych haha. Nie wiem czy mnie pamiętasz, ale zapraszam na bloga, ponieważ został wznowiony :D
    http://my-dark-nook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja też będe miała pełno nauki... w 3 gim jest jeszcze gorzej, wiec poczekaj rok i sama zobaczysz -.- a wstawania tez nie lubie.. w sumie tylko tego i nauukii szkołe jako tako w miare :}

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )