wtorek, 28 sierpnia 2012

Bezdomny Jasiu.

Drodzy czytelnicy tego bloga !
W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat, odnośnie bezdomnych, a mianowicie bezdomnego z Warszawy, którego młodzież nazywam ,,Jasiu''.

Godzinę temu wróciłam z długiego spaceru z koleżanką, podczas którego byłyśmy na pizzy, w croppie oraz wyprowadzałyśmy pieski z kwidzyńskiego schroniska..
Po powrocie zaczęłam szperać w internecie, włączyłam youtube i natrafiłam na filmik kolorowyvlog, którego subskrybuję..
Filmik opowiadał o ,,Jasiu'', oto link do filmiku :
http://www.youtube.com/watch?v=cnBaYbq1DZY&feature=g-all-u
Nie ukrywam, że po obejrzeniu tego materiału wzruszyłam się, a jednocześnie cholernie zrobiło mi się żal, tak wspaniałego człowieka jak on.

Pan ,,Jasiu'' jeszcze 20 lat temu miał firmę elektryczną, której był szefem. Dziś nie ma już nic. Jest bezdomnym.. Nie pije, nie kradnie, ani nie zakłóca porządku.. Jedynym jego dochodem są pieniądze, które dostaje za zbieranie puszek i butelek, chodząc od domu do domu..
Człowiek wykształcony, dobry, sympatyczny, a jednak znalazł się na dnie, dla wielu ludzi jest po prostu śmieciem, żulem, menelem, nikim..
 Wyobrażacie sobie,że te największe, -30 stopniowe  mrozy w zimę, ten bezdomny człowiek spędził na dworze i sam się dziwi, że je jakoś wytrwał..
Najgorsze jest to, że ludzie pomagają żulom spod biedronki zbierającym na piwo, a nie komuś naprawdę potrzebującemu, jak on. Nie prosi o pieniądze, prosi o dach nad głową oraz pracę..
Byłabym wdzięczna, gdybyście w swoich postach również wspomnieli o Jasiu oraz dodali link z filmikiem, ponieważ kolorowyvlog zadeklarował się, że pieniądze, które otrzyma za ten filmik i reklamy- przekaże Jasiowi. ;)
Taki mały gest mający wielkie znaczenie.
Zatem okażcie serce i wspomóżcie choć przez internet tak wspaniałego jak On ; )

,, Chciałbym pozdrowić wszystkich ludzi, którzy mnie będą oglądali. Niech się czują dobrze i niech się kochają, bo miłość jest najważniejsza na tym świecie..''

Liczę, że tak jak ja okażecie pomocną dłoń dla Jasia i jak już wcześniej wspomniałam- udostępniajcie ten filmik na blogach, czy facebooku, twitterze itp. oraz wysyłajcie ten filmik znajomym. Okażcie serce. ; ) 

Dominika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napewno się odwdzięczę : )