niedziela, 26 sierpnia 2012

tydzień...

Hej !
Trudno mi to mówić, jednakże został już niespełna tydzień do rozpoczęcia roku szkolnego..
Osobiście w pewnym sensie cieszę się z tego powodu, gdyż będę mogła w związku z tym załatwić parę ważnych dla mnie spraw, jednakże na myśl o tym, że codziennie będę musiała wstawać o 6:30- przechodzą mnie ciary na plecach..
Skończy się leżenie przed tv, szperanie w internecie, nadmierne używanie wifi,przez co mój telefon wytrzymuje tylko kilkanaście godzin na baterii i przede wszystkim skończy się ta wolność, którą dawały nam wakacje- beztroski podmuch wiatru we słowach, huśtając się na huśtawce przypominającej nam dzieciństwo, słuchanie na maxa muzyki, pod nieobecność rodziców, przesiadywanie do nocy w ogrodzie/na działce/ pod klatką..

Wczoraj siadłam na biurku przeglądając zeszyty,książki itp. do szkoły i zdałam sobie sprawę,że mam wiele rzeczy do kupienia! Nie spodziewałam się tego.. Zapomniałam o najprostszych i najważniejszych rzeczach typu gumka,temperówka czy ołówek!
Szperając w szafie jak zwykle miałam dylemat w co się ubrać, gdyż połowa mojej szafy to koszule i bluzy, które ubieram zimą lub do ogrodu i zdałam sobie sprawę,że tak na prawdę nie mam nic co mogłabym założyć na rozpoczęcie, a tak właściwie to chodzi mi o spódnicę..
Pogadałam z mamą i wspólnie doszłyśmy do wniosku, że musimy coś dla mnie kupić..
Dzisiejszy ranek poświęciłam na poszukiwania czegoś odpowiedniego na rozpoczęcie, jak i odpowiedniego do kościoła, czy do szkoły.
W końcu zdecydowałam się na spódnicę robioną na podobieństwo bombki z kieszeniami po bokach i paskiem, oto ona:
Jak dla mnie zwykła, prosta i skromna spódnica w sam raz '' do tańca i do różańca ''.

+ Co powiecie na pierwsze rozdanie na tym blogu? Jeśli dobrze pójdzie to będzie ono pod koniec września, o ile zechcecie jego..:)

Ojojoj, widzę że troszkę za bardzo się rozpisałam, zatem
miłego wieczoru miśki ; *
Dominika.


1 komentarz:

  1. Brrrr wspolczuje poczatku roku. A tam gumki, temperowki itp- czy ja wiem czy to az takie neizbedne? :)

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )