środa, 1 sierpnia 2012

Liebster Blog Award, czyli czego jeszcze o mnie nie wiecie ; )

Hej !
Z racji tego, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Kingę Łucję z blogu '' Young wild and free '' , postanowiłam wziąć w nim udział . ; )

Część pierwsza, czyli odpowiadamy na pytania.
Piosenka, która mogłaby się znaleźć na soundtracku Twojego życia?
Z racji tego, że jestem wielką fanką Michaela Jacksona, z pewnością znalazła by się piosenka ,, Free willy'' oraz Grubson- Na szczycie i Aerosmith- I don't wanna miss things.
 
Miejsce na Ziemi, w którym chciał(a)byś kiedykolwiek się pojawić?
Z pewnością Azja, a w szczególności Chiny i Pekin, oraz Wenecja, Paryż i Nowy York . 
 
Ulubiony kraj, poza ojczystym?
Zakochałam się w Chinach, ze względu na te stare miasta itd. cho J E S Z C Z E tam nie byłam .;)
 
Gdyby kręcono film o Tobie, który/a popularny/a aktor/ka zagrał(a)by główną rolę?
Hm, z polskich aktorek to Małgorzata Kożuchowska? 
 
Ulubiony sportowiec?
Robert Lewandowski oraz Christiano Ronaldo <3

Najpiękniejsze góry świata?
Z racji tego,że jestem patriotką to Tatry<3
Język, którego chciał(a)byś się nauczyć?
Chiński oraz włoski.
Kolor ścian wymarzonego pokoju?
Chabrowe lub fioletowe.
Najładniejsze dwa imiona (chłopaka i dziewczyny)?
Chłopak-  nie mam ulubionego, jednak swojemu synowi dałabym na imię Alan lub Fabian.
Dziewczyna- ostatnimi czasy podobają mi się stare, polskie imiona, zatem wg mnie są to : Antonina, Bronisława oraz Maja.

Artysta którego podziwiasz?
Michael Jackson, Marilyn  Monroe oraz Audrey Hepburn.
Wymarzony widok z okna Twojego pokoju?
Pokój z widokiem na ocean lub panoramę Paryża<3

Część druga, czyli pytamy.
Piosenka, którą chciałbyś/chciałabyś by zagrali na Twoim pogrzebie?
Osoba, która Cię inspiruje?
Największe marzenie?
Wierzysz w miłość od pierwszego wrażenia?
Najmniej lubiany przedmiot w szkole?
Ulubiony cytat?
Najciekawsza książka, którą przeczytałeś/łaś w swoim życiu?
Miejsce, w którym chciałbyś/chciałabyś wziąć ślub?
Ulubiony kanał na youtube?
Jeśli miałabyś/miałbyś wybór to chciałbyś/łabyś mieć rodzeństwo?
Ulubiony serial?

2 komentarze:

napewno się odwdzięczę : )