wtorek, 31 lipca 2012

mini haul .

Hej ! Dzisiejszy post to będzie taki mały haul z tego tygodnia..
Z moich wyliczeń, wynika ,że już za 32 dni będzie szkoła... Nie tryskam radością, z tego powodu, jednak nie ukrywam, że brakuje mi jej.. Tych odpałów na lekcjach , przerw i przede wszystkim LUDZI !
Nie ukrywam, że te wakacje nie należą do udanych , gdyż od tygodnia siedzę samotnie w domu, bo tak jakby się pokłóciłam z koleżankami i nawet nie zaproponują spotkania.. Ale trudno.
Miałam wyjechać w zeszły piątek do Chorwacji , ale jak pech, to pech. Chyba Bóg mnie uchronił, bo : - w regionie, do którego miałam jechać są te pożary . - firma OLT, którą miałam lecieć z mamą 4 dni przed naszym wyjazdem ogłosiła upadłość..

A Wam jak wakacje mijają? Jesteście już gotowi do szkoły? Ja osobiście już jestem w 98 % gotowa. Dziś kupiłam piórnik i pozostają mi pierdoły do piórnika, np. długopis, ołówek, gumka. oraz podręcznik z niemca ; ).
A, i chciałam was o czymś powiadomić.
Dziś w inter marche kupiłam taki oto piórnik.
Kupiłam go za 17,99 zł. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt,że będąc w empiku widziałam go za 29,99 , a w sklepie papierniczym w Pucku był za 23 zł.
Czyli, różnica cen jest trochę rażąca, fakt, 29,99 za piórnik to nie dużo, ale kurczę, oszczędzając 12 zł i kupując go za niecałe 18 zł chyba bardziej się opłaca, hm ? ; )

A oto pozostałe rzeczy, kupione w tym tygodniu . ;)

 zegarek Jelly Watch, 19 zł.

Oxfordki, sklep Ray, 39,99 zł.

naszyjnik, Cropp. z przeceny za 5,99 zł.
 t-shirt, Diverse, z przeceny za 19,99 zł.
dezodorant Lady Speed Stick,  5,99 zł.


Z góry przepraszam za fatalną jakość zdjęć! Ale były robione telefonem.


Miłego wieczoru miśki, 
Dominika.  ;)


2 komentarze:

  1. Ladny piorniczek, buty i naszyjnik! ;) buziaki, zapraszam w wolnej chwili na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oksfordki <333

    Zostałaś nominowana u mnie na blogu to Liebster Blog Award ;3

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )