piątek, 6 lipca 2012

50 post na myfashion :D !

Hej ! Długo mnie tutaj nie było, ale za każdym razem, gdy próbowałam coś napisać, to nie miałam o czym, a nie chciałam Was przynudzać pierdołami nt. chociażby EURO 2012, które dobiegło już końca.
A więc, jak już napisałam w tytule, to już

50 POST NA TYM BLOGU. 
 

Dzisiejszy post będzie ogólnie o wszystkim. O organizacji bloga, wakacjach i może coś opowiem krótko o moim dzisiejszym haulu ; ).

  • Krótko na temat organizacji bloga : Blog prowadzę ja ( Dominika ) oraz Natalia, która już od dawna tutaj nie zawitała i nie dodaje żadnych postów, więc przepraszam, że są dodawane tak rzadko, ale w wakacje postaram się dodawać coś częściej . Jeśli jesteś tu nowy i podobają ci się posty i ogólnie całokształt tego bloga, to dodaj jego do obserwowanych ; ) Niedługo będzie mała sumka obserwatorów (100), wiem, że to nie wiele, ale zawsze coś, i gdy będzie tyle osób to zrobię rozdanie, mam nadzieję, że jeszcze w te wakacje. ( ZAINTERESOWANI-PISAĆ W KOM. ) Ale te osoby muszą spełniać jeden warunek- być obserwatorem tego bloga i komentować jego, gdyż mam nadzieję, że ktoś nie doda mnie, tylko po nagrodę ..:) Jeżeli macie jakiekolwiek uwagi do prowadzenia tego bloga, to proszę byście napisali o tym w kom. poniżej.
  • Krótko o wakacjach : Minęło EURO 2012 i w telewizji, internecie czy radiu wreszcie nastał spokój i cisza (ale nie na długo, bo za jakiś czas są Igrzyska Olimpijskie..). Ku mojemu zdziwieniu, tegoroczne wakacje należą do całkiem upalnych, chociaż sądziłam ,że będą tak nieciekawe i chłodne, jak wiosna, ale cóż, pozory mylą. Macie jakieś ciekawe pomysły na wakacje ? W ogóle jedziecie gdzieś? Ja pod koniec lipca wyjeżdżam na tydzień do Chorwacji i mam nadzieję, że będzie okej.:)
  • Mini haul z dzisiejszego dnia :

   

No cóż, haul nie jest zbyt duży, a ubrania nie są strasznie fajne, ale jak dla mnie jest okej.

Także to by było na tyle. Cóż, no to zapraszam do komentowania, czytania i dodawania do obserwowanych mojego bloga ! ;)
Dominika . ;)

5 komentarzy:

napewno się odwdzięczę : )