poniedziałek, 16 lipca 2012

dzisiejszy mini haul .

Hej! To już drugi post dzisiaj, więc uprzedzam, że trochę was pomęczę.
Na początku chciałam wspomnieć o zmianie wyglądu bloga. Podoba się? Wszystko sama zrobiłam, z nudów.. Wiem, że nie wygląda to idealnie, ale starałam się... ;)

Dzisiaj z samego rana była dostawa w moim małym '' second handzie '' ( lumpeksie ). Nie chodzę tam zbyt często, ale naogół jak wpadnę to coś sobie kupię. Dziś moja mama wraz z koleżanką ''ruszyły na łowy'' i oto, co mama mi dziś kupiła :
 bokserka DC.
bluzka- nietoperz Atmosphere.

Prawdę mówiąc to ucieszyłam się z tych bluzek, bo od jakiegoś czasu czaiłam się na '' nietoperza '', ale nie mogłam znaleźć czegoś odpowiedniego dla siebie. 
Oczywiście zaraz wskoczyłam w nowe ubrania na wyjście do miasta z dziewczynami . Szkoda tylko, że co pół godziny deszcz padał i musiałyśmy się chować pod jakimiś budynkami. Ale szczerze powiedziawszy było fajnie. Gdy złapała nas kilkunastominutowa ulewa, schroniłyśmy się w centrum handlowym, które uznałyśmy za opuszczone, gdyż z kilkunastu sklepów, został tylko jeden. Postanowiłyśmy bawić się niczym dzieci w chowanego, jednak 1 i 2 piętro było zamknięte, więc pozostał nam parter, na którym natrafiłyśmy na jakąś babkę z obsługi i od razu uciekłyśmy...
W drodze powrotnej wstąpiłam do empika, by kupić jakąś gazetę.. Zaopatrzyłam się w Avanti, a wraz z nim była gazetka z YVES ROCHER z próbką jakiegoś żelu.
Miłego wieczoru . ; ))
Dominika.

3 komentarze:

  1. Fajne łowy! ;) A Ta bluzka "nietopoperz" baardzo fajna! Chciała bym widzieć minę tej babki jak was zobaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do moich końcówek to bibuła ;d

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )