poniedziałek, 23 lipca 2012

Hej! Dzisiaj będzie chyba ostatni post w tym miesiącu, ponieważ w piątek wyjeżdżam.. I wracam dopiero przed 10 sierpnia. ;)
A więc dzisiejszy post będzie takim krótkim ''vlogiem'' o wszystkim.

Wczoraj wróciłam ze wsi i prawdę mówiąc nie było źle. Miałam okazję posiedzieć jakieś 20 minut na fejsie w ciągu 2 dni, co nie było zbyt fajne. Ale cały wypad uważam za udany, pomijając koziołka , którego mój tata z wujkiem myśliwym postrzelili...=,=
Niestety nic sobie nie kupiłam, bo w Pucku nie ma żadnego normalnego sklepu,  a bynajmniej nie było nic na rynku i w pobliskich uliczkach..

I na koniec, pokażę Wam kurtkę, którą sama zrobiłam.. Zauważyłam, że teraz jest ''moda'' na odbarwione ubrania, więc po obejrzeniu filmiku : http://www.youtube.com/watch?v=cKk2o_mxX_4
I postanowiłam zrobić coś podobnego , jednak nie ma na niej ćwieków.
Oto ona :

Z przodu na kieszeni przypięłam kilka przypinek.. ;)

Miłego wieczoru ,
Dominika.

1 komentarz:

napewno się odwdzięczę : )