środa, 18 lipca 2012

wielki szał na wyprzedaże

Hej!
Dzisiejszy post będzie na totalnym spontanie i będzie dotyczył wyprzedaży.
A więc, jak pewnie zauważyliście w swoim mieście, rozpoczęły się jakiś czas temu WIELKIE wyprzedaże kolekcji i można natrafić na przeceny nawet -70%.
Osobiście uwielbiam takie wyprzedaże, bo można kupić naprawdę fajne rzeczy, za niewielką cenę ;).

Dzisiaj pojechałam z mamą na zakupy do supermarketu i ''przypadkiem'' wstąpiłyśmy do sklepu..
Oczywiście znając moje szczęście, nic dla siebie nie znalazłam... A właściwie kupiłam sobie koszulkę z Rebooka, jednak miałam nadzieję, że na coś jeszcze trafię, ale ani żadna sukienka/marynarka/spodnie/bluzka, która mi się podobała , nie była w moim rozmiarze..;c
Ale trudno.. Przynajmniej zaczęłam już wybielać moją kurtkę, jednak potrzebuję do niej ćwieków, jednak w moim mieście nie mogę ich dostać..

A Wam , udało się coś kupić na wyprzedażach ? ;>

I tak na końcu, podsunąłby mi ktoś, proszę pomysł na 40-stkę dla mamy? Jest jutro i brakuje mi pomysłów... Laurka jest, prezent i tort też... Ma ktoś może jakiś fajny pomysł ?
Jeśli tak , to proszę o odpowiedź w komentarzu.
Miłego wieczoru ! ;)
Dominika.

1 komentarz:

  1. Mi udało się złapać parę rzeczy z wyprzedaży. Naprawdę w tych stertach ubrań można znaleźć jakieś cudeńko dla siebie. Tylko trzeba cierpliwości! ;D
    A co do prezentu. Proponuję poszukać w googlach. Jest tam tego mnóstwo! Moja siostra raz mamie zrobiła na urodziny: Miała kawałek szła, namalowała na nim farbami różne wzory, a do tego przykleiła tą małą świeczkę zapachową. Przyznam, że mnie to urzekło.

    Polecam też:
    http://2.bp.blogspot.com/-OgEtwWsFM1A/T_BIpZlNj6I/AAAAAAAABT8/dWqsulkmG3I/s1600/ale-dobre-.jpg

    A tu tego znajdziesz więcej:
    http://zszywka.pl/

    Liczę, że pomogłam. I złóż mamie Wszystkiego Najlepszego! ; )

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )