czwartek, 12 lipca 2012

Efekt nudy w czwartkowy wieczór.

Hej ! Właśnie zrobiłam sobie krótką przerwę i postanowiłam na chwilę wpaść na bloga . ;)
O dziwo, jest godzina 22:13, cały dzień niemalże przeleżałam na fotelu ( z wyjątkiem wyjścia z psem, zrobienia obiadu i szybkich zakupów w mieście z mamą ) i nagle dostałam ''weny'', by uporządkować sprawy, na które nie miałam czasu w ciągu roku szkolnego.
Pomimo przemęczenia po dzisiejszym 'zapracowanym' dniu, postanowiłam ogarnąć moją  *le toaletkę, trochę ogarnąć w pokoju i dokończyć moje słynne drzwi poobklejane zdjęciami modelek z różnych czasopism. Są prawie skończone, jednak brakowało mi ok. 10 zdjęć, więc postanowiłam poszukać modowych inspiracji w kwietniowym Glamour .
Oto one :
Z góry przepraszam za kiepską jakość, jednak zdjęcie zostało wykonane telefonem przy świetle lampki ;).

To już by było na tyle moi drodzy , a więc zapraszam do komentowania i dodawania do obserwacji mojego bloga. Pamiętajcie :
komentarz=komentarz
obserwacja=obserwacja

Dominika.

6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie "męczące" wakacje xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokażesz całe drzwi? Chętnie bym się zainspirowała ;)
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej . Ale to przy następnym poście, który prawdopodobnie zamieszczę jutro.;)

      Usuń
  3. Ja juz Cie zaobserwowalam,teraz milo milo bedzie jak wpadniesz do mnie ...
    przy okazji mozesz wziasc udzial w konkursie - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja jak najbardziej będzie ;)
    Ogromnie zachęcam do czytania. Strasznie mnie wciągnęła! A wystarczy ci na długo, bo ją jeszcze dwie części tej książki! ;)

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )