środa, 18 stycznia 2012

Fashion by me

Jak żyć bez mody? Nie da się.Każdy ma styl i uważam,że nie powinno się go krytykować. Ona lubi trampki? OK, nie podobają mi się ale nic mi do tego. Powinnyśmy zwracać uwage na swój wygląd, a nie innych. Słyszysz ciągłe komentarze o sobie i plotki? Zdarzyło mi się, dowiedziałam się o tym i to zignorowałam. Myślę że każdy ma swoją inspiracje, z czegoś czerpie. Nie każdy potrafi się wyróżniać od innych.Nie lubię rzeczy które są teraz 'modne' typowe kujonki, bandamki czy 'bejsbolówki' Tak to nazywacie? Przepraszam ale zapominam chyba słów..Mnie to się poprostu nie podoba ze względu na to,że wszyscy takie rzeczy noszą. Ale nie mówię tego komuś wprost. 'Po co ty nosisz taką bluzę, każdy taką ma' Nie. 
Podpisuję się.
Natalia.



3 komentarze:

  1. Cześć dziewczyny, zapraszam Was do podzielenia się swoimi ostatnimi zdobyczami z zakupów na blogu: http://majtkirambo.blogspot.com/2012/01/tag-owczyni-czyli-innymi-sowy-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog dziewczyny ! :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )