sobota, 21 stycznia 2012

słuchawki .

MUSIC IS MY LIVE
Hej . Dawno mnie tu nie było . Wybaczcie , mam nadzieję , że więcej nie będę na tak długo znikać . ; ) 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać słuchawki , ale nie takie normalne  , tylko duże designerskie  . 
Tydzień temu sama sobie kupiłam  , bo dostałam pieniądze od wujka na spóźniony prezent świąteczny . 
Oto kilka propozycji : 
                 Urban City , 349 zł . 
Urban City , 349 zł . 
Urban City , 359 zł .

Urban City , 239 zł . 
z kolorowe.pl  .  319 zł 
KOSS
BENCH
Które najbardziej przypadły Wam do gustu ?     ; )
Teraz pokażę wam moje  , może dla nie których nie są fajne , ale mi się bardzo podobają . Nie widać ich za dobrze , ale może być .

9 komentarzy:

  1. Mi 3 się najbardziej podobają .
    Jaki masz aparat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh , obecnie mam zepsuty dzięki mojemu ukochanemu bratu . xd a co ?

      Usuń
  2. Super są te słuchawki! W ogóle całkiem fajny blog ;)
    Bardzo polecam:
    http://floralyoghurt-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, też chcę takie słuchawki - designerskie, lubię takie :D
    Zapraszam również do obejrzenia moich stylizacji - najnowsza inspirowana... Różową Panterą ;) http://violinstyle.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba, to proszę dodaj mój blog do obserwowanych przez Google ;)
    Z chęcią się odwdzięczę :)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarno-zlote najlepsze ! : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. drogie.. ale fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love the gold ones
    xx ali avenue

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze i czarno-zlote!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )