czwartek, 5 stycznia 2012

Haul

by Natalia:
Zakupy z wczoraj&dzisiaj
Pierwsze to buty (Cropp) :
Gruba podeszwa, wystające futerko.
Są ciepłe i wygodne, na zdjęciu nie wyglądają tak dobrze jak w rzeczywistości.
Na szczęście została ostatnia para w sklepie, co mnie zasmuciło bo mam nadzieje że nie będzie bliskiej mi osoby która ma buty takie jak ja. Czy wy też nie lubicie tego uczucia?

Eyeliner (lovely) :


Użyłam go na próbę, i trzeba przyznać że jest świetny, kreski nie trzeba kilka razy poprawiać.
ŚWIETNA APLIKACJA! jest ona w pisaku(dosłownie)!
Mam zamiar kupić jeszcze kolor fioletowy.

Korektor (Miss Sporty So Perfect Stay) :

(to nie jest mój odcień)..
Dziś użyłam go, i po raz pierwszy jako korektor moja skóra się nie świeci!
Wygodna aplikacja.

To wszystko. 
 Notki które pojawią się wkrótce:

-ulubieńcy grudnia.
- niegrzeczne produkty.
- Książki, zainteresowania &Moje handmade,biżuteria.
- Pierwsze rozdanie.

Zapraszam do dodawania do obserwacji!
CZEŚĆ.

5 komentarzy:

  1. Co jak co, ale z butami trafilas w 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupki;)
    Pozdrawiam i będzie mi bardzo miło jak odwiedzisz mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki;D
    co do tego eye linera kupiłam sobie na studniówkę do robienia kresek, rewelacja lecz szybko się kończy...;/

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )