poniedziałek, 30 stycznia 2012

książki .

No to Pomorskie , zaczynamy oficjalnie  FERIE <3  .  Ma ktoś może jakieś fajne pomysł.y na te ferie  ?
Ja mam masę planów . Jutro na lodowisko , a w sobote .... ( UWAGA , OGŁOSZENIE DLA WSZYSTKICH Z POWIATU KWIDZYŃSKIEGO I OKOLIC ) pod kwidzyńską katedrą odbędzie się protest przeciwko A.C.T.A . Niestety nie wiem , o której się rozpocznie , ale jak tylko będę wiedziała to napiszę o tym . ; )
No , a teraz mam pytanie do wszystkich , którzy czytają tego bloga .
Co wolicie ? Gdy dziewczyna ma prosty make up  , czy gdy ma całą twarz w pomarańczowych kropkach od korektora , by ukryć swoje niedoskonałości ? 
Odpowiedź proszę w komentarzu . 
____
Lubicie czytać książki ?  Jakie ostatnio przeczytaliście ? 
Mnie namówiła przyjaciółka , by przeczytać książkę ' Wizje w mroku ' . 
Miała mi pożyczyć tą książkę , ale gdy poszłyśmy do empika to sama kupiłam . Pomimo tego że ma 527 stron . 
Nie przeczytałam jej do końca , ale POLECAM , uwielbiam ją . Ale brakuje mi czasu , 
by ją skończyć .
http://www.empik.com/wizje-w-mroku-smith-l-j,prod56451686,ksiazka-p
Przepraszam , że daję link do tej książki , ale nie wiem czemu , nie mogę dodać obrazka .
Mam pytanie ,ktoś czytał książkę ' Opium w rosole '  ? Jeśli tak , to proszę o krótką recezję , bo nie wiem czy opłaca mi się czytać tą lekturę : D . 
***
Chciałam Wam powiedzieć , że jeśli chcecie  , możecie zadawać różne pytania w komentarzach  ,  na które będę szczerze odpowiadać . Pytania będą mogły dotyczyć praktycznie WSZYSTKIEGO .
____
A na koniec macie Bieberka , hahaha :  http://www.youtube.com/watch?v=CHVhwcOg6y8&ob=av2n
Dominika .


8 komentarzy:

  1. Jak dbasz o cerę ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie wieczorem to zmywam makijaż mleczkiem do demakijażu Garnier , później przemywam twarz żelem Garnier , nakładam peeling na twarz z Under Twenty 3 in 1 . Następnie przemywam tonikiem ziaja do cery naczynkowej . Potem całą twarz kremuję kremem ziaja przeciw pryszczom ( których za bardzo nie mam ,ale lepiej chuchać na zimne xd ) i na koniec smaruję twarz maścią cynkową . ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zacznę ferie za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imię twojej najlepszej przyjaciółki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisze Dominika .
      Wiesz co , mam dużo przyjaciółek . Ale te 3 najnajnajlepsze to : Olisia ( Oliwia ) , Patrycja i Kocurek ( Natalia ) .

      Usuń
  5. pisze Natalia.
    @anonimowy:

    Dominika chyba śpi,ja odpowiem (jako ja) nie mam najlepszej przyjaciółki. Miałam,ale niestety..

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Dominiki .
    Co najbardziej cenisz w Olsi(Olwia),Patrycji i Kocurku (Natalia)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm , w Olisiu cenię to , że jest szczera , miła , można na niej polegać i zawsze pomoże w trudnej sytuacji. w Patrycji to , że jest szczera , nie owija w bawełnę , jest koleżeńska , nie da sobie podskoczyć , to że potrafi pomóc w problemach ( zarówno i tych miłosnych ) itd . a w Natalii to nie wyobrażam sobie dnia bez niej , bo przecież siedzę z nią prawie na każdej lekcji i nudno jest bez niej . < zarówno jak bez Olisi i Patrycji ) , jest miła , trochę irytująca ,ale i tak ją kocham , jak je wszystkie ; * .

      Usuń

napewno się odwdzięczę : )