sobota, 8 grudnia 2012

christmas time

Hej! ;))
Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą, radia nadają co chwilę świąteczne piosenki, witryny sklepów ustrojone, masa pierdół w sklepach związanych ze świętami jest, śnieg spadł, Mały Mikołaj odwiedził już nasze domy. Czego chcieć więcej?
Ja osobiście chciałabym zdecydowanie więcej wolnego czasu, gdyż nie wyrabiam z nauką. Mam do przeczytania na poniedziałek Romea i Julię oraz Biblię o,O z racji tego, że zgłosiłam się do udziału w konkursie..
W ogóle I'M SO FUCKING HAPPY, ponieważ pierwszy raz w życiu wychodzi mi 5 z wf'u i jestem z siebie cholernie dumna, gdyż wreszcie uczy mnie babka, która mnie w miarę lubi i nie postawi mi 3 lub 4 na koniec.. Za parę tygodni wyczuwam duużo nauki w ramach poprawy ocen na semestr.
A właśnie, tak jeśli mowa o świętach, to może ktoś podsunąłby mi pomysł na jakieś banalne i proste w wykonaniu dekoracje świąteczne do mojego pokoju? W sumie to mogłabym postawić u siebie choinkę, ale już nie cieszy mnie widok tych kolorowych światełek w nocy, jak kilka lat temu..
Jeśli komuś bardzo się nudzi i chciałby mi pomóc, to byłabym niezmiernie wdzięczna, jeśli napisze swoje pomysły w komentarzy ;))
Dodatkowo chciałam nieoficjalnie poinformować, iż niedługo minie roczek, odkąd jestem tu na tym blogu. Z tejże okazji na początku przyszłego roku możecie się spodziewać małego konkursu;)

Miłego wieczoru,
Dominika

5 komentarzy:

napewno się odwdzięczę : )