niedziela, 9 grudnia 2012

kosmetyczne must have

Hej!
Na początku tego postu chciałabym powiadomić tych, którzy nie zauważyli, że od dziś blog ma nowy wygląd(tło,nagłówek itp). Całą ,,operację upiększającą" przeprowadziła Patrycja, której baaaaaaaaaardzo dziękuję za poświęcony czas, pracę i przede wszystkim dobre chęci! KC:*
Wracając do postu, dziś chciałabym pokazać kilka kosmetyków bez których nie wyobrażam sobie codziennego życia( bez ich użycia teoretycznie nie ruszam się z domu, by nie odstraszać mieszkańców mojego miasta! ;) ).
No to zaczynamy. ( Pod zdjęciami będę dawać ocenę<recenzję> tych produktów w skali 1-10, oczywiście nie każdy może się z nią zgadzać, bo każdy ma inny gust )
 Tonik garnier.
8,5/10
 Krem Avon, z edycji świątecznej. Świetny i tani! Gorąco polecam;)
10/10
 
  Perfumy Halle Berry ,,Reveal" 
9/10

 Podkład miss sporty o truskawkowym zapachu.
7,5/10
 Tusz do rzęs Isadora
8/10
 Tusz do rzęs Lovely
9/10
 Dezodorant Rexona
8/10
 Carmex<3 ( wiele osób woli Tisame, jednakże ja nie wyobrażam sobie życia bez Carmexa, wg mnie Tisame nie jest zbyt dobra, bynajmniej nie jest wystarczająco dobra do moich potrzeb)
10/10
Korektor Synergen.
7/10

Dobra, mykam się uczyć, jutro poprawa z matmy<333
Miłego wieczoru,
Dominika.:)

4 komentarze:

  1. Ten Carmex na prawdę jest taki dobry? Dużo osób już mi go polecało, że aż nie wierzę *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z matmą ;3
    ja zazwyczaj nie używam kosmetyków typu podkłady,tusz do rzęs itp.,ale zaciekawiłaś mnie tym kremem z AVON,może niedługo coś z niego zamówię ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radziłabym ci zamówić czym prędzej. Ja go zamawiałam na przełomie października i listopada i był po 9,99 a ostatnio jak oglądałam cena wzrosła już do 13,99.;/

      Usuń

napewno się odwdzięczę : )