wtorek, 25 grudnia 2012

merry christmas!

Święta, święta, święta.. Nie wiem czemu, ale jakoś w tym roku czuję tą magię świąt, atmosferę, miłość i tego typu pierdoły;o
Jak tam prezenty? Dostaliście coś ciekawego?:)
U mnie Mikołaj był już wczoraj rano, ponieważ w moim domu dostajemy prezenty rano(brat nie może się doczekać..) i osobiście jestę bardzo zadowolona z prezentów!:)
Dziś Boże Narodzenie, urodziny mojego brata marnotrawnego także

NAJLEPSZEGO ZIĄ! <3

Przed chwilą poszła ode mnie koleżanka, z którą miło spędziłam wieczór ;33 pojadłyśmy troszkę ciasta i sushi mniam.:D
Nie wiem, czy jest czym się chwalić, ale co tam.. Otóż pragnę poinformować Was, że wspólnie z bratem i z mamą doszliśmy do wniosku, iż po naszym domu krąży duch naszej zmarłej babci[*]. Nie wiem sama, co o tym myśleć, choć w sumie jest możliwe, ale przecież duchy nie istnieją pff. Wcale się nie boję, nic a nic, a co.. pff.
Macie już może plany na sylwka?:D
Ja jak co roku spędzę sylwester przed laptopem, może w towarzystwie psa, gdyż nie umawiałam się z nikim. Ale cóż, nie wiem czemu, ale lubię spędzać sylwka sama ze sobą, bo lubię czasem popłakać w samotności, otoczona ścianami pokoju..

Mykam obejrzeć jakiś film z rodzinką
Miłego wieczoru miśki:* i wesołych :**
Dominika.
 

5 komentarzy:

  1. Hmm z duchem babci to dziwna sprawa... ja osobiscie wierze, ze jakies zycie pozagrobowe istnieje, jednak wole nie dawac sie zwariowac. Sushi nigdy nie jadlam :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas wręcz przeciwnie prezenty wszyscy dostają dopiero po wspólnym posiłku ;) , hehe i akurat tak się składa że urodziny 25 grudnia ma także moja siostrzenica ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Marlin Monroe♥ (nie wiem czy dobrze napisałam)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;) jeśli chcesz zajrzyj też na mojego http://optymisttyczna.blogspot.com/ ;d

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )