niedziela, 16 grudnia 2012

snow is falling..

Zima,zima,zima.. Wreszcie nastała długo oczekiwana przeze mnie zima i muszę przyznać, że po dzisiejszym dniu może już sobie spierd.... Nie wiem jak u Was, ale u mnie w nocy spadło trochę śniegu i rano, wychodząc z psem na spacerek prawie się przewróciłam na chodniku, jeej!
Masa błota zmieszanego ze śniegiem, kałuże, śnieg+deszcz... Nie nie lubię tego :(

Pomijając tą iście ,,przecudowną pogodę" pochwalę się Wam, że wczoraj byłam na świątecznych zakupach i.. zostało mi jeszcze troszkę kasy ;o Może to dlatego, że w tym roku rodzice i dziadkowie nie chcieli ode mnie żadnych prezentów, także tylko kupiłam coś dla brata i znajomych ze szkoły po jakimś drobiazgu ;) Dla 3 osób postanowiłam zrobić coś w stylu DIY, z chęcią pokazałabym Wam to, jednakże boję się, że ktoś z nich przeczyta ten post dziś i nie będzie niespodzianki. Ale postaram się dodać je tuż po wręczeniu ich;)


Co raz bliżej do świąt, a ja dalej nie mam pomysłu na wystrój pokoju...


Miłego wieczoru!;)
Dominika.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napewno się odwdzięczę : )