wtorek, 27 grudnia 2011

Jak pozbyć się szybko pryszczy ?

by Dominika
Hej .  Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi sposobami na np., szybkie i bezbolesne pozbycie  się pryszczy.
Jakiś czas temu , na mojej twarzy pojawiło się kilka pryszczy . Moja mama ma bzika na punkcie pryszczy , dlatego szybko pojechała ze mną do apteki . Farmaceutka poleciła mi krem ZIAJA  , który trzeba stosować na umytą twarz wieczorem , najlepiej na całej powierzchni twarzy , lub tam , gdzie występują pryszcze   .Następnie trzeba posmarować w to miejsce maść cynkową , jednak nie nakładajcie jej zbyt dużo , bo jest dość gęsta i ' tłusta ' . Pryszcze powinny zniknąć po około 2 dniach . Przynajmniej mi zniknęły .
                                                                  ***
Jeśli macie szorstką skórę , polecam kremy nawilżające . Ja  w swojej skromnej kolekcji mam krem neutrogena deep moisture , którego zdjęcie zamieszczę pod koniec notki , nie jest on tani ( zależy jak dla kogo ) , ja mój kupiłam w Rosmanie za około 30 zł . Posiadam także krem Garnier skins naturals Podstawa pielęgnacji z wyciągiem z róży ; kosztuje on ok . 12  - 15 zł .
                                                                  ***
Jeżeli potrzebujecie delikatnego podkładu , który wnika w naszą skórę i maskuje pryszcze , polecam podkład marki Under twenty , za ok . 13 zł . Jest to połączenie kremu i podkładu antybakteryjnego , który ma przyjemny zapach .
                                                                  ***
Nie wiem , czy tego bloga czytają chłopaki , ale jeśli tak , to zamieszczę także coś dla nich .
Zapewne zauważyliście ,że na polskim rynku rzadko występują produkty na pryszcze  ,dla chłopaków , a wiem , że u nich często pojawia się trądzik . Mam dobrą wiadomość. Firma Under Twenty ma produkty  także dla Was . Wiem , że są skuteczne  ,bo mój były chłopak tego  używa i już kilka miesięcy nie widziałam na jego twarzy żadnego pryszcza  .Niestety nie wiem , gdzie można je kupić , ale na pewno w jakiejś drogerii .

To chyba by były wszystkie informacje na temat pryszczy itd . A teraz szybko przejdę do newsów nt . gwiazd .
Paulina Papierska znana z Top Model , wzięła udział w sesji dla magazynu E! Stilo , w którym ' odgrywała rolę ' Królowej Śniegu , oto jedno ze zdjęć z sesji .
Co o tym sądzicie ? Podoba się Wam Paulina w tej odsłonie ? Bo mi coś nie za bardzo przypadło to do gustu .
Teraz chciałabym wam pokazać dziewczynę , która w wieku 10 lat podbiła świat modelek . Jest nią Thylane Blondeau , pochodząca z Francji .


Pamiętacie Trace Cyrus , brata Miley Cyrus i Brendę Song ? . Amerykańskie tabloidy donoszą , że para spodziewa się dziecka .  ; )
Dobra  , jak na razie to będzie na tyle.
Zaraz zamieszczę zdjęcia tych kosmetyków .



To by było na tyle . Pa
http://www.youtube.com/watch?v=oKSOYCW2NMk

9 komentarzy:

  1. Ta mała jest niesamowita, pięknie wyszła na tym zdjęciu. + Bardzo dobre rady z tymi kremami,pryszczami i w ogóle.+ zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam u dermatologa i mam bardzo dobrą maść na noc, żel na noc i dzień i efekty już są po kilku dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. popieram maść cynkową ^ ^
    sama stosuje i znikają bardzo szybko ^ ^

    zapraszam do siebie http://heart-of-the-universe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. GumiJagoda : Ja też za nią nie przepadam . ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. ile kosztuje ta maść cynkowa ?

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakiej dokładnie aptece - koło czego kupiłaś to z ziaji i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
  7. @anonimowy:

    Wystarczy pójść do jakiejkolwiek apteki i się zapytać. ok 11-12zł.

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )