piątek, 16 grudnia 2011

Moje produkty do twarzy.

Hej, dziś chciałabym wam zaprezentować i zrecenzjować moje produkty do twarzy ,które obecnie stosuję.
1) KOREKTOR - MAGIC PEN LOVELY
Dostałam od przyjaciółki na święta, stosuję tydzień.
Plusy:
kryje pryszcze i inne zanieczyszczenia.
Dobry pędzelek i dobrze się nakrywa
Minusy:
Moja twarz się okropnie świeci.
Jest nietrwały, szybko znika..
 50/50

2) BASIC (PUDER)

Kupiłam dziś. Mam chyba jaśniejszy kolor niż na zdjęciu( ten jest śniady)
Nie używałam,ale gdy nałożyłam na palec bardzo mi się spodobał.
10,99zł
Plusy:
Cena
Minusy:
Trudno się otwiera klapkę..
50/50, ale sądze jednak że klapka to szczegół : ) 

3) Tonik ZIAJA NUNO.
Uwielbiam tę ''firmę''. Produkty z Ziaji są naprawde dobre.
Stosuję dość długo.
Plusy:
ładnie pachnie.
pomaga mojej skórze.
Minusy:
Moja skóra się świeci, ale to niestety wina każdego toniku którego używam.
Nie łagodzi podrażnień.
50/50

4) SIARKOWA MOC (MYDŁO)

Wielbie,wielbie, wielbie! :D
Jest prześwietny, absolutnie pomaga mojej skórze, mogę wam go stanowczo polecić.
Wiele osób twierdzi że wysusza, ale w moim przypadku to bardzo dobrze, bo moja skóra jest bardzo tłusta.

Plusy:

Pomaga skórze w walce z niedoskonałościami.
Wysusza(ja uważam że to dobrze.)
Minusy:
brzydko pachnie.
2/1 : )

A wy jakie lubicie produkty do twarzy?
Czekam w komentarzach na opinie i napiszcie co lubicie wy.

Cześć : )

9 komentarzy:

  1. mam ten sam korektor i mam podobne odczucia.. ale na pewno nie świecę się po nim ;) do twarzy? zależy o co pytasz.. jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu używam podkładu, trochę pudru, korektora.. do mycia pielęgnacji peeling, mleczko z nivea, tonik i krem z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za obserwację. Ja również cię obserwuję :) Myślę, że miło będzie ci się go czytać. Masz bardzo fajnego bloga. Pozdrawiam :);*

    OdpowiedzUsuń
  3. mydło siarkowe jest mega ;] no a że śmierdzi siarką to szczegół :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam kremu tonującego z Ziaji i pudru Z AVONu, oczywiście jeszcze krem Nivea ;)

    Wpadnij do mnie ;) Będzie mi bardzo miło. Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło , że obserwujesz, ale jakoś nie widzę tego :D ^^
    Ja dodaję się do obserwatorów u Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo długo używałam siarkowego mydełka i naprawde zdziałało cuda z moją cerą ;)
    Obecnie mam tonik od dermatologa więc mydełko poszło w odstawkę bo nie jest już potrzebne, ale zdecydowanie polecam!!
    Teraz przerzuciłam się na bardziej nawilżające kosmetki ;)
    Jeśli chodzi o puder w kompakcie najlepszy na świecie ( przynajmniej dla mojej cery) jest Burjos bio detox, świetna seria kosmetyków, podkłady też są super ;) Korektora z Lovely też używałam, ale miałam ten sam problem co Ty.

    Pozdrawiam i zapaszam
    http://mylifemydreammypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )