niedziela, 25 grudnia 2011

Siema!

Cześć.Chciałabym was poinformować, że będzie ze mną prowadzić bloga też Dominika. Jest ona dość inna niż ja, więc nie dziwcie się jakby 'innego' języka :D (WCZEŚNIEJ USUNĘŁAM JEJ NOTKĘ,BO MUSIAŁAM O CZYMŚ JĄ POINFORMOWAĆ)
OTO ONA:
No  , to ja  .  Pasztet  , co nie ? xd
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Na koniec . Dodam zdjęcie z nowego pokazu CHANEL .
+ Kilka pytań do was . :
* Jak tam święta  ? Mikołaj był ? ; d 
* Podoba ci się blog  ?
* Jaką płytę kupiliście ostatnio ?
* Do dziewczyn : Malujecie się ? . Jak ?
* Co sądzicie o tzw . ' przyjaciołach za dychę ' ?
To by było na tyle .

Na razie . ; **

2 komentarze:

  1. SHINNEN OMEDETO! ♥
    będzie mi miło jak do mnie wpadniesz :D
    pozdrawiam! Poppy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. był był Mikołaj :D
    2. Interesujący :)
    3. z filmem płytę :D
    4. Yes, ale lekko, nie chcę być dziunią :p

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )