środa, 28 grudnia 2011

Ubrania na sylwestra

by Dominika.
Siema ! . Dziś chciałabym pokazać Wam kilka fajnych propozycji na sylwestra.
Zestawy będę dla dziewczyn ,bo wątpie by chłopaki czytali tego bloga , a jeśli tak , to przepraszam.


A wam który zestaw się najbardziej podoba?
Mi przypadł go gustu zestaw z podartymi rurkami i czarną bluzką , chociaż pozostałe nie są złe.

 A teraz mam dość nietypowe pytanie do Was  ,co sądzicie o  zarabianiu na tanich siłach roboczych w Chinach  ? .
Przeglądam teraz kotka.pl i natrafiłam tam , na artykuł nt . rodziny Kardashianów , którzy zarabiają majątek  zatrudniając do ciężkiej pracy masę osób ( zwłaszcza tych poniżej 16 lat )  , płacąc im krocie i mając z tego wielki zysk . Z resztą , co ja będę Wam mówić . Przeczytajcie sami . 
http://www.kotek.pl/kotek/1,87050,10862649,Rodzina_Kardashianow_oskarzona_o_wspieranie_dzieciecych.html
Co sądzicie o tatuażach ?  . Czy zrobilibyście sobie je  ? Bo ja wątpię . xd
Właśnie przeczytałam  ,że Vanessa Hudgens i Ashley Tisdale zrobiły sobie tatuaże ;o
Nie wiem , czy to znak przyjaźni , czy co .  Ja bym sobie czegoś takiego nie zrobiła. W końcu to zostaje na całe życie ,a przypuszczam , że niedługo i tak sie pokłócą i będą tego żałować .
^.^
Dobra kochani , ja kończę    ,muszę się szykować na spotkanie z koleżanką .
pa.; *
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=N7OPZOBJZyI
                                                                       Peace . < 3

7 komentarzy:

  1. Te stylizacje oprócz 1 są całkiem w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za przemiły komentarz! Super blog! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ponownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wybrałabym nr 1 :) masz swietnego blog :)
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacje sa genialne ;D
    Szczesliwego nowego roku 2012! :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się te stylizacje w ogóle (jeśli chodzi o sylwestra). Są zwyczajne, jakieś takie dziwne.. legginsy to nie spodnie więc tyłek powinien być chociaż w połowie zakryty, a ta różowa czapka i buty na płaskiej podeszwie są okropne. Wiadomo, że to zależy od tego gdzie się idzie, jednak sylwester to jedyny taki dzień w roku i myślę, że każda dziewczyna wolałaby wyglądać wyjątkowo (a nie w jeansach czy legginsach jak przez cały rok). Dziwi mnie, że nie dałaś ani jednej stylizacji ze zwykłą, klasyczną "małą czarną" bo uważam, że taki wybór byłby najlepszy (nawet jak ktoś nie ma super figury bo zawsze są czarne kryjące rajtki).

    Bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu, mam nadzieję, że czasem jeszcze tam wpadniesz.
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. natalia pisze:

    @pat: oczywiście kieruję pretensje do Dominiki :D

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )