niedziela, 11 grudnia 2011

Przez chwilę zapomniamy o modzie!

Cześć wszystkim. Zaniedbuję trochę tego bloga, ale wkrótce
będzie tego wiecej. Rozdanie,pokaże wam swoje zdjecia,bo chce żebyście wiedzieli jak wyglądam : ) 
A dziś chciałabym wam powiedzieć o osobach które oglądam na yt o modzie,kosmetykach...
I jak wiecie interesuję się biżuteria,dlatego o photoblogach także.

1.Jest to osoba,którą zauważyłam WCZORAJ!
Obejrzałam już kilka filmików i przypadła mi do gustu : )

2. Od dawna ją śledze, z każdym dniem czekam na kolejny filmik ;)

3.Lubie ją, czekam na jej powrót bo odeszła z yt, ale czasem zamieszcza filmiki : )

Moje ulubione photoblogi z biżuterią :

(mam nadzieję że za ok tydzień lub dwa pokażę coś swojego)
ZAPRASZAM DO NICH!
Buuuzi :*

7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo! :)
    Tak, gdzieś widziałam chyba na tych całych kwejkach czy bestach. Życie prawdziwej polskiej modelki. Anja Rubik na wybiegu a Dżoanka na imprezie popijając wódkę reklamowała stację benzynową i oczywiście szczerzyła się do zdjęć ze swoją siostrą.
    Nie mogła tego programu nie wygrać Olga, skoro była taką ulubienicą P. Krupy. Chociaż spójrzmy prawdzie w oczy, Olga nie przeszła się nawet po żadnym wybiegu w Paryżu, bo miała nadwagę, inne chociaż chodziły.

    OdpowiedzUsuń
  2. This post is really nice, I enjoied it so much! Sounds good!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, fajny blog. Dodaje do obserwacji i jestem nowym czytelnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaż zdjęcia :D
    a widzę że jesteś z Kwidzyna, czasem tam bywam i macie może jakieś fajne drogerie? uwielbiam takie sklepiki w których można dostać perełki za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @annabelle:

    A gdzie ty mieszkasz? ;)
    Rossman, Oriflame,Shlecker normalne : )

    Miasto nie jest Warszawą i niestety z drogeriami świetnie nie jest -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdańsk i chodzi mi bardziej o takie małe` osiedlowe sklepiki :)

    OdpowiedzUsuń

napewno się odwdzięczę : )